سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مدیربار مشهد

نیسان قاسم آباد مشهد

نیسان قاسم آباد مشهد

نیسان قاسم آباد مشهد

شرکت مدیربار با درک شرایط شما در روزهای نزدیک شدن به اسباب کشی، شما را در انجام یک اسباب کشی راحت همراهی می کند. در تمام این سال ها در روزهای سخت اثاث کشی، قدم به قدم، همراهتان بوده ایم. و از این که باربری مدیربار را برگزیده اید، به خود می بالیم.

اسباب کشی را به ما بسپارید تا بار از روی دوش تان برداشته شود:

جا به جایی بی دغدغه و به موقع همه و همه از عواملی است که مدیر بار مدت ها زمان برای انجام بدون نقص آن صرف کرده است. حمل بار آسان و حرفه ای تخصص ماست. بنابراین نگران هیچ چیز نباشید و فقط با شماره 35147070 - 09155010882 تماس بگیرید. و در کم ترین زمان ممکن خدمات زیر را بدون کم و کاستی دریافت کنید.

در منطقه الهیه یا قاسم آباد مشهد زندگی می کنید:

آیا خاور کامیون وانت نیسان تک جفت در محله های الهیه یا قاسم آباد امیریه مجیدیه اقدسیه میثاق مشهد می خواهید. باربری آنلاین و هوشمند مدیربار  که یک پایانه اعلام حمل بار سبک است. شما میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. دغدغه بسیاری از افراد هنگام نقل مکان این است که آسیبی به لوازم منزل ،هر نوع کالایی خشک بار، تره بار، محصولات غذایی ، بهداشتی، اشیا خاص و قیمتی آنها نرسد.

نیسان قاسم آباد مشهد

درباره الهیه:

محله الهیه مشهد در منطقه 12 شهرداری مشهد قرار دارد. الهیه جدیدترین و مهندسی ساز ترین محله مشهد است که این روزها از رونق خوبی هم برخوردار است. اکثر آن را مجتمع های آپارتمانی نوساز و مدرن تشکیل می دهد. بافت منطقه جوان است. نسبت به مرکز شهر کمی دور است و اگر وسیله نقلیه نداشته باشید ممکن است کمی اذیت شوید. خط 3 مترو مشهد که در دست احداث است از بلوار امیریه که از بزرگترین خیابان های الهیه است می گذرد.

الهیه مشهد از جنوب و جنوب غربی به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و از شمال و شمال شرقی به بزرگراه آسیایی منتهی می شود.

درباره امیریه:

محله امیریه در استان خراسان رضوی و در محدوده‌ی شمال غربی شهر مشهد واقع شده است. این محله در منطقه 12 قرار گرفته است و از شرق با بزرگراه آزادی و بزرگراه هاشمی رفسنجانی و از جنوب با خیابان راستی محدود شده است و با محله‌های ‌شهرک غرب، امیریه، خاتم الانبیا، ایثارگران، حجاب، الهیه، لشگر، امامیه، شهرک لشکر مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به پارک، بوستان ستایش، بوستان باران، بازار روز امیریه و پارک آراسته اشاره کرد.

درباره قاسم آباد:

شهرک غرب (قاسم‌آباد) نام منطقه‌ای در غرب شهر مشهد است. شهرک‌غرب در منطقه? 10 شهرداری مشهد واقع شده است. این منطقه 1751 هکتار وسعت دارد و به دلیل وسعت زیادش دارای محله‌هایی با ساختار شهرسازی متفاوت است و در نتیجه سبک زندگی مردم در این منطقه متنوع است. در گذشته منطقه قاسم‌آباد ،در حال رشد بود. و برای مردم مشهد، منطقه ناآشنایی بود. در نتیجه برای نام‌گذاری تمام مناطق حد فاصل بزرگراه امام علی تا انتهای محله الهیه از نام قاسم‌آباد (شهرک غرب) استفاده می‌شد. این اشتباه موجب شد که قاسم‌آباد را یک محله بنامند. در حقیقت این منطقه به قدری بزرگ است که خود از چندین محله تشکیل شده است. با توجه به اینکه منطقه قاسم‌آباد کمتر از 50 سال قدمت دارد و سابقه تاریخی زیادی ندارد، تقسیم‌بندی محلات و نام‌گذاری آن توسط شهرداری صورت گرفته است.

محدوده جغرافیایی شهرک غرب و محلات این منطقه:

بعد از ایجاد بزرگراه میثاق،بین بزرگراه آزادی (جاده? سنتو) از سمت شرق، بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (میثاق) از سمت شمال‌غرب و بزرگراه امام‌علی از سمت جنوب شهرک غرب نامیده می‌شود.

نیسان الهیه قاسم آباد مشهد

 

خدمات بارز مدیربار:

  • برنامه ریزی دقیق عملیاتی
  • جداسازی لوازم خرده ریز از لوازم درشت
  • حضور به موقع مدیربار در مبدا برای اسباب کشی
  • استفاده از کارگران خوشرو و مجرب برای حمل و نقل اثاثیه و اسباب منزل
نیسان الهیه قاسم آباد مشهد

مزایای اتوبار آنلاین مدیربار به مراتب چند برابر اتوبارهای سنتی است. به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی از این نوع اتوبارها استفاده می کنند. در ادامه مشخصات این نوع اتوبارها را مطالعه کنید:

  • دیگر نیازی به گشت و گذار در خیابان های اطراف ندارید و این یعنی صرفه جویی در وقت و انرژی
  • در کوتاه ترین زمان ممکن راننده ماشین باربری به آدرس سفارش دهنده می رسد
  • شما میتوانید موقعیت بار خود را روی نقشه به صورت آنلاین ببینید

نیسان الهیه قاسم آباد مشهد

اگر شما در منطقه الهیه قاسم آباد مجیدیه اقدسیه امیریه مشهد هستید و قصد استفاده از یک اتو بار مطمئن و ارزان در مشهد دارید کافی است کلمه باربری مدیربار مشهد را http://google.com کنید.

در پایان باید گفت یک شرکت باربری علاوه بر کیفیت خدمات هزینه مناسبی را از مشتریان خود بگیرد. یک باربری خوب در واقع یک اتوبار ارزان با بهترین کیفیت خدمات است.

نیسان الهیه قاسم آباد مشهد

تمام نکات این مطلب توسط سردبیر تحریریه مدیربار تایید شد.